Section outline
-
AMORES prilagođeni e-learning materijali za nastavnike o interaktivnim IKT alatima za učenje u nastavi nacionalne i europske književnosti - finalna verzija
Ovaj projekt ostvaren je uz financijsku potporu Europske komisije. Mišljenja izražena u ovom tečaju isključivo su mišljenja autora i ne izražavaju nužno stajalište Europske komisije niti se ona može smatrati odgovornom za njih.
-
Ovaj rad je objavljen pod licencom Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License. -
Tečaj je namijenjen nastavnicima koji žele ovladati osnovnim vještinama potrebnima za uporabu interaktivnih IKT alata. Alati će se koristiti u svrhu učinkovitog kreiranja digitalnih artefakata i osmišljavanja aktivnosti kojima se učenike potiče na čitanje djela njihove nacionalne književnosti kao i književnosti drugih europskih zemalja. Cilj treninga je osnaživanje nastavnika kroz razvoj njihovih kompetencija i samopouzdanja u korištenju IKT alata u učionici. Ako se tečaj održava uz pomoć mentora to će također olakšati komunikaciju, kolaboraciju i razmjenu primjera dobre prakse među polaznicima.
-
Molimo pročitajte dokumente u ovom poglavlju prije no što pristupite aktivnostima. U poglavlju je opisana ciljana skupina polaznika kojima je tečaj bio namijenjen te optimalni načini na koji drugi sudionici mogu koristiti aktivnosti.
-
U ovom poglavlju nalaze se obavijesti, podsjetnici i druge važne obavijesti koje su važne za sve polaznike. Pozvani ste da u forumu Pitajte mentora sami pokrenete diskusije.
-
U ovom forumu mentor objavljuje obavijesti i najave. Na ove poruke polaznici ne mogu odgovarati.
-
Ako imate pitanja za mentora koja se tiču sadržaja tečaja, alata Moodle ili načina održavanja tečaja, ovdje ih možete postaviti.
-
-
U ovom poglavlju nalaze se upute koje će vam pomoći u korištenju alata Moodle u ulozi studenta. Kroz pitanja u forumu saznat ćete više o drugim polaznicima i mentorima.
-
Forum je namijenjen predstavljanju polaznika i razmjeni njihovih stavova i očekivanja od ovog tečaja.
-
-
Ovo poglavlje pomoći će vam da s više samopouzdanja koristite Moodle u ulozi studenta. Moći ćete podijeliti video u kojem predstavljate vašu školu te komentirate video materijale drugih polaznika. Također, otkrit ćete koji alat za izradu video materijala najčešće koriste drugi polaznici.
-
Ovaj forum namijenjen je pitanjima i komentarima na video materijale o školama ili drugim institucijama u kojima rade polaznici.
-
Ovdje možete pronaći dokumente koji opisuju metodologiju poučavanja AMORES-a, teoriju na kojoj počiva i preporuke za korištenje tehnologije.
-
U ovom poglavlju polaznici će se upoznati s nizom alata koji su korišteni za izradu videa i mogućnostima korištenja videa u poučavanju.
-
Ove preporuke su rezultat zapažanja tijekom pilot projekta provedenog u pet partnerskih škola u školskoj godini 2014-15.
-
Ovaj forum posvećen je raspravama koje se tiču videa. Više ideja možete pronaći u trećem poglavlju knjige Zadaci i aktivnosti.
-
-
U ovom poglavlju polaznici će se upoznati s nizom alata za izradu stripova te mogućnostima njihovog korištenja u nastavi.
-
Kliknite ovdje za nekoliko popratnih informacija o alatima za izradu stripova.
-
Ovdje možete pronaći više informacija o alatima za izradu stripova koji su razmatrani u AMORES-u.
-
Ovim forumom se želi potaknuti na dodatnu razmjenu alata za izradu stripova te diskusija o njihovim mogućnostima.
-
Ovaj forum može se koristiti za razmjenu primjera kreiranih stripova. Ako nikada niste kreirali strip niti koristili alate za njihovu izradu pogledajte neke ideje u Preporučenim alatima za izradu stripova i poigrajte se!
-
-
U ovom poglavlju polaznici će se upoznati s mogućnostima korištenja online igara u nastavi.
-
Tekst govori o tome što su igre, što je gemifikacija, kako su igre povezane s učenjem te pregled tema koje se odnose na učenje kroz igru. Tekst bi bilo dobro pročitati prije sudjelovanja u raspravi.
-
U ovom tekstu Kurt Squire kritizira trenutnu organizaciju školstva koju bazira na iskustvu korištenja računalne igre Civilization III u nastavi povijesti za srednu školu. Rad bi bilo dobro pročitati prije sudjelovanja u raspravi.
-
Forum se može koristiti za raspravu o korištenju igara u poučavanju - nekim idejama i pitanjima.
-
-
U ovom poglavlju polaznici će se upoznati s Edmodom i mogućnostima korištenja društvenih mreža u poučavanju.
-
Ove preporuke su rezultat zapažanja tijekom pilot projekta provedenog u pet partnerskih škola u školskoj godini 2014-15.
-
Rad bi bilo dobro pročitati prije sudjelovanja u raspravi.
-
Forum se može koristiti za raspravu o korištenju društvenih mreža u poučavanju, o korištenju Edmoda u nastavi te općenito pitanju sigurnosti prilikom korištenja društvenih mreža.
-
-
U ovom poglavlju polaznici će se upoznati s različitim alatima koji se koriste za videokonferencije te mogućnostima primjene videokonferencija u nastavi.
-
Ove preporuke su rezultat zapažanja tijekom pilot projekta provedenog u pet partnerskih škola u školskoj godini 2014-15.
-
Forum se može koristiti za diskusiju o načinima na koji će se videokonferencije koristiti za dijeljenje e-artefakata među studentima i učenicima različitih škola. Ovdje se mogu navesti i pozitivne i negativne strane videokonferencija, struktura i sadržaj videkonferencijskih događanja kao i popratne aktivnosti koje bi se trebale organizirati kao njihova podrška.
U ovom tečaju dostupni su praktični savjeti i vodič kako koristiti videokonferencije u dijelu pod nazivom Resursi potrebni za održavanje videokonferencije.
-
-
Preporuka je da ovo poglavlje polaznici koriste tijekom cijelog tečaja. Može se koristiti za promišljanja ili planiranje praktične primjene novih znanja a posebno može biti korisno polaznicima koji rade na projektu i trebaju osmisliti raspored.
-
Ovo poglavlje sadrži dodatne resurse.
-
U ovom dokumentu nalazi se doprinos polaznika treninga za nastavnike održanog u sklopu AMORES-a.
Boja pozadine
Font
Veličina fonta
Boja teksta