Sukladno brojnim upitima oko promjene imena i/ili prezimena te dodavanja drugog prezimena u sustavu Loomen, donosimo kratke upute kako postupiti kada ovi podaci nisu točni i želite ih ažurirati. 

Sustav Loomen podatke povlači iz LDAP imenika ustanove, odnosno podatke vašeg AAI@EduHr elektroničkog identiteta. Iz toga razloga se ime i prezime ne mogu promijeniti direktno u sustavu Loomen. Za ažuriranje podataka kontaktirajte administratora imenika u vašoj školi/ustanovi.  Nakon ažuriranja ime i prezime bi se trebali ispravno prikazati u sustavu Loomen. 

Kao pomoć prilikom ovog postupka administrator imenika može kontaktirati CARNET-ov Helpdesk putem e-pošte: helpdesk@carnet.hr ili na broj telefona 01 6661 555.  

Zadnji puta izmijenjeno: petak, 26. siječnja 2024., 14:54
Accessibility

Boja pozadine

Font

Veličina fonta

1

Boja teksta