Tečaj je nastao s ciljem osnaživanja nastavnika strukovnih škola u području e-učenja, putem projekta eVET2edu. Sadržaj tečaja je prikladan za sve nastavnike koji žele naučiti kako svoju nastavu osuvremeniti upotrebom informacijsko-komunikacijske tehnologije.
Tečaj je, kao stručno usavršavanje, namijenjen nastavnicima i nastavnicama Obrazovnog sektora šumarstva, prerade i obrade drva ali su dobrodošli svi zainteresirani nastavnici/ce strukovnih predmeta i iz drugih obrazovnih sektora.
Za sudjelovanje u e-stručnom usavršavanju ASOO-a potrebna je prethodna prijava putem informacijskog sustava EMA. Detaljne informacije i vrijeme održavanja e-stručnog usavršavanja na http://www.asoo.hr/ > Stručno usavršavanje > Katalog stručnog usavršavanja nastavnika > Šumarstvo, prerada i obrada drva.
Dodatne informacije možete dobiti putem e-mail adrese: gordana.zvjerkovic@asoo.hr
- Nastavnik: Marijana Levar
 - Nastavnik: Gordana Zvjerković
 
Sadržaj je podijeljen na tematske cjeline u skladu s operativnim planom predmeta Crtanje s konstrukcijama u obrazovnom programu za stjecanje kvalifikacije Stolar.
- Pribor za tehničko crtanje
 - Vrste crta
 - Tehničko pismo
 - Mjerila i formati papira
 - Načini prikazivanja geometrijskih tijela (ortogonalna projekcija, izometrija i perspektiva)
 - Oznake drvnih i nedrvnih materijala u nacrtima
 - Načini sastavljanja (duljinsko, debljinsko, širinsko, kutno, priključno i križno sastavljanj
 - Vrste nacrta
 
- Nastavnik: Gordana Zvjerković
 
- Nastavnik: Danijela Pustahija-Musulin
 
- Nastavnik: Danijela Pustahija-Musulin
 

Cilj kolegija
Cilj kolegija je osnažili postojeće i stjecati nove pedagoške i stručno metodičke kompetencije nastavnika, uočiti vezu između strategija učenja i poučavanja, višestrukih inteligencija i stilova učenja te njihov utjecaj na motivaciju i samostalnost učenika u učenju s naglaskom na praktičan pristup.
Ishodi učenja
Nakon uspješno završenog modula polaznik će moći:
● Unaprjeđivati vlastitu pedagošku praksu u kontekstu strukovnog obrazovanja, struke i suvremenog društva (primijeniti teorijske spoznaje u vlastitoj nastavnoj praksi i razvijati svoj pristup);
● Preuzeti odgovornost za organizaciju, implementaciju i evaluaciju procesa učenja i poučavanja.
- Nastava usmjerena na učenika, 
 - Strategije poučavanja; suradničko učenje, strategija doživljaja, iskustveno učenje, 
 - Refleksija, 
 - Motivacija,
 - Stilovi učenja i višestruke inteligencije,
 - Planiranje nastavnog procesa,
 - Praćenje i vrednovanje,
 - Suvremene tehnologije i nastava na daljinu.
 
Vremenski plan tečaja: predavač određuje vremenske rokove za rješavanje zadataka.  Broj sati: 50. Termini u kolegiju biti će postavljeni sukladno početku provedbe kolegija
Evaluacija: svaka tema ima evaluacijski listić, a pojedine teme i različite oblike formativnog vrednovanja (kviz, zadaća, radionica i forum).  Digitalne značke postavljene su za svaku temu. Omogućeno je praćenje dovršenosti.
- Nastavnik: Stjepan Šalković
 
Kolegijalno opažanje nastave modul je koji se provodi u okviru sustava usavršavanja nastavnika u strukovnom i sustavu obrazovanja odraslih u okviru edukacija Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih.
- Nastavnik: Tamara Hudolin
 - Nastavnik: Marko Turk