
Ovaj modul bavi se pedagoškim kontekstom učenja i poučavanja s naglaskom na povezivanje suvremenih nastavnih koncepata s digitalnim tehnologijama u visokoškolskoj nastavi. Obrađuju se različiti pedagoški modeli i njihova primjena u obrazovanju potpomognutom digitalnom tehnologijom te se razvijaju kompetencije za planiranje nastave i podrške učenju. Obrađuju se teme poput usklađivanja ciljeva nastave i ishoda učenja sa strategijama učenja i vrednovanja u online okruženju uz pravilan odabir obrazovne tehnologije.
Teme:
- Pedagoški kontekst učenja i poučavanja
- Povezivanje pedagoških modela i digitalne tehnologije
- Ciljevi nastave i planiranje podrške učenju
- Suvremeni koncepti učenja i poučavanja
- Povezivanje nastavnog procesa i strategija učenja
- Vrednovanje kao integrativni dio suvremene nastave
- Tehnologija kao podrška učenju
- Kritički pristup u uporabi digitalnih tehnologija u kontekstu
Ciljevi:
- Razviti razumijevanje pedagoških modela i njihove primjene u visokoškolskoj nastavi potpomognutoj digitalnim obrazovnim tehnologijama.
- Osposobiti polaznike za planiranje nastave i podršku učenju uz usklađivanje ciljeva, ishoda učenja, strategija učenja i vrednovanja u digitalnom obrazovnom okruženju.
- Potaknuti kritički pristup odabiru i primjeni obrazovne tehnologije u kontekstu suvremenih koncepata učenja i poučavanja.
- Nastavnik: Mihaela Banek Zorica
- Nastavnik: Jasmin Klindžić
- Nastavnik: Petra Kovačević
- Nastavnik: Lara Kovačić Žagmestar
- Nastavnik: Josipa Pavelić
- Nastavnik: Sonja Priscan