Svrha radionice je kroz dvosmjernu komunikaciju i konkretne primjere unaprijediti znanje polaznika o mogućim kriznim situacijama te osvijestiti važnost pripreme i aktivnosti koje se u krizi provode.
Opći cilj radionice je usvajanje osnove kriznog komuniciranja i njihova primjena.
Specifični cilj je razumijevanje važnosti kriznog tima i kriznog plana te konstantnog ulaganja u dobru timsku komunikaciju.
Ishod radionice je da će polaznici razumijevati sljedeće pojmove; kriza, krizni tim, krizni plan, krizno komuniciranje s medijima, post krizne aktivnosti.
Kroz radionicu će se obraditi sljedeće cjeline:
· Što je kriza i postoje li specifičnosti za vašu organizaciju?
· Kakve je komunikacija kada se dogodi kriza?
· Što je krizni tim?
· Što je krizni plan?
· Kako dobro segmentirati javnosti s kojima se komunicira?
· Kako i kada uključiti novinare?
· Kada kriza može biti prilika i za koje segmente poslovanja?
· Što je s reputacijskim kapitalom u doba krize?
Tijekom radionice koristit će se metode usmenog izlaganja kao što su upoznavanje, objašnjavanje, metoda razgovora kao i metode dokumentacijskog argumentiranja.