Prema Lauzackasu (2006) postoje tri glavna kriterija za identificiranje kompetencija:
- Kompetencija određuje finalno ponašanje učenika, to jest, što bi on/ona mogao moći nakon učenja;
- Kompetencija jasno pokazuje uvjete pod kojim se to ponašanje događa (korištenjem određenih alata, itd.);
- Kompetencija označava kriterije za vrednovanje učenikovog ponašanja (je li zadovoljavajuće ili ne)
Primjer
Tema: Upravljanje glodalicom modela „N“
Podtema |
Kompetencija |
Analiza građe glodalice modela „N“ |
Definirati građu glodalice modela “N”, koristeći shematske prikaze rada i komandi. |
Priprema glodalice modela „N“ |
Pripremiti glodalicu modela „N“ za rad, koristeći shematski prikaz pripreme. |
Obrada dijela glodalicom modela „N“ |
Obraditi dio glodalicom modela "N“ prema specifičnom shematskom prikazu. |
Općeniti dio rečenice |
Aktivni glagol ili fraza |
Dopuna |
Kontekst ili uvjet |
Učenici će moći...
|
...definirati... |
... građu glodalice modela „N“... |
... koristeći shematske prikaze rada i |
|
...pripremiti... |
... glodalicu modela „N“ za rad... |
... koristeći shematski prikaz pripreme |
|
...obraditi... |
... dio glodalicom modela „N“... |
... prema specifičnom shematskom prikazu |
Background Colour
Font Face
Font Size
Text Colour