Polaznici
će do kraja webinara:
- razumjeti važnost dobrobiti članova njihovog tima
- razumjeti utjecaj dobrobiti na rezultate i motivaciju
- osvijestiti benefite zadovoljstva i dobrobiti na radnom mjestu
- naučiti 6 elemenata koji prema znanosti pozitivne psihologije značajno utječu na dobrobit na radnom mjestu
- prepoznati koji od elemenata su jake i slabe strane u njihovom timu
- savladati praktične alate kojima mogu poboljšati svih 6 elemenata
- dobiti nove ideje, motivaciju i aktivno promišljati kako podržati zaposlenike da ojačaju vlastitu dobrobit
Nakon radionice polaznici će:
- Analizirati kako koriste svoje vrijeme, koliko ga kontroliraju i jesu li zadovoljni time;
- Definirati razloge za produktivno i neproduktivno korištenje vremena
- Moći analizirati prednosti i nedostatke rada od kuće, koje su iz njihovog iskustva jake strane, a koji nedostaci rada od kuće
- Dublje razumijeti važnost i naučiti kako uspostaviti ravnotežu između privatnog i poslovnog vremena
- Osvijestiti izbore koji su nam na raspolaganju i izazove koji su s tim povezani
- Postići veću razinu produktivnosti kroz postavljanje ciljeva, zadataka i rokova
- Dobiti uvid u tehnike i alate upravljanja vremenom i sobom
Uvidjeti važnost planiranje i učinkovitog vođenja sastanakaSvrha radionice je kroz teoretski sadržaj, konkretne primjere unaprijediti znanje polaznika o važnosti komunikacije unutar tima, ispravnom delegiranju, smanjivanju stresa i pravilima upravljanju u vrijeme krize.
Kroz predavanja će se korisnicima pružiti konkretni alati koje mogu koristiti kako bi poboljšali svoju komunikaciju i o svojem timu promišljali na drugačiji način.Nastavne cjeline edukacije;
Efikasno komuniciranje u timu – što su pravila aktivnog slušanja, rezimiranja, postavljanja pitanja.
Delegiranje kao moćan alat - kako i zašto delegiramo unutar tima, koja su pravila uspješnog delegiranja i na što moramo obratiti pažnju
Kriza kao prilika – što označavamo kao krizu, kako napraviti krizni tim i komunicirati u tijeku krize.
Tim koji preživljava – kakva mora biti organizacijska klima da stvorimo stabilan tim, što su alati za poboljšanje fleksibilnosti, kako raditi na svojoj reputaciji unatoč krizi.
Polaznici
će do kraja webinara: - naučiti praktične alate za ojačavanje psihološke otpornosti kod sebe i drugih |
Što
je psihološka otpornost i kako funkcionira Praktični alati za osnaživanje psihološke otpornosti kod sebe i drugih |
Svrha
radionice je kroz dvosmjernu komunikaciju i konkretne primjere unaprijediti
znanje polaznika odnosima s javnošću u javnoj upravi i institucijama. Kroz
predavanje korisnici usvajaju i alate koje mogu koristiti kod strateškog
komuniciranja te promišljaju o važnosti modernizacije odnosa s javnošću.
Opći cilj; Usvojiti osnove odnosa s javnošću u javnoj upravi i primijeniti ih u svojem okruženju.
Specifični cilj; Razumjeti važnost promišljenog, strateškog komuniciranja, interne komunikacije i stalnog usavršavanja u medijskom treningu.
Ishod; Polaznici će znati što znače pojmovi; komunikacijska strategija, komunikacijski plan, taktike odnosa s javnošću, odnosi s medijima, krizno komuniciranje, evaluacija odnosa s javnošću.Svrha radionice je pripremiti rukovoditelje za izazove rukovođenja nakon povratka iz izolacije uzrokovane pandemijom COVID-19. Radionica se sastoji od šest cjelina :
- Uvodni dio
- Učinkovito donošenje odluka i upravljanje promjenama
- Asertivno vođenje
- Vođenje timova na daljinu
- Upravljanje stresom
- Upravljanje vremenom.
Ciljevi radionice su :
- Razumjeti važnost donošenja odluka
- Upoznati se s nekim alatima za odlučivanje
- Osvijestiti zašto se opiremo promjenama
- Naučiti jedan pristup upravljanja promjenama
- Znati definirati što je to asertivno komuniciranje
- Osvijestiti razlike između pasivnog, agresivnog i asertivnog komuniciranja
- Osvijestiti posljedice ovih stilova komuniciranja
- Osvijestiti si kako povećati vlastitu asertivnost
- Usvojiti neke od tehnika asertivnog ponašanja
- Osvijestiti izazove i prednosti rada na daljinu
- Razumjeti ulogu učinkovitog vođenja timova na daljinu
- Dobiti uvid u elemente učinkovitog vođenja timova na daljinu
- Osvijestiti preduvjete za uspješan rad timova na daljinu
- Znati definirati što je stres
- Osvijestiti što vama stvara stres
- Osvijestiti si kako si možete pomoći u nošenju s aktualnim stresorima
- Usvojiti neke od tehnika opuštanja/suočavanja sa stresom
- Moći analizirati prednosti i nedostatke rada od kuće
- Osvijestiti izbore koji su nam na raspolaganju i izazove koji su s tim povezani
- Dobiti uvid u tehnike upravljanja vremenom i sobom.
Svrha radionice je kroz dvosmjernu komunikaciju i konkretne primjere unaprijediti znanje polaznika o mogućim kriznim situacijama te osvijestiti važnost pripreme i aktivnosti koje se u krizi provode.
Opći cilj radionice je usvajanje osnove kriznog komuniciranja i njihova primjena.
Specifični cilj je razumijevanje važnosti kriznog tima i kriznog plana te konstantnog ulaganja u dobru timsku komunikaciju.
Ishod radionice je da će polaznici razumijevati sljedeće pojmove; kriza, krizni tim, krizni plan, krizno komuniciranje s medijima, post krizne aktivnosti.
Kroz radionicu će se obraditi sljedeće cjeline:
· Što je kriza i postoje li specifičnosti za vašu organizaciju?
· Kakve je komunikacija kada se dogodi kriza?
· Što je krizni tim?
· Što je krizni plan?
· Kako dobro segmentirati javnosti s kojima se komunicira?
· Kako i kada uključiti novinare?
· Kada kriza može biti prilika i za koje segmente poslovanja?
· Što je s reputacijskim kapitalom u doba krize?
Tijekom radionice koristit će se metode usmenog izlaganja kao što su upoznavanje, objašnjavanje, metoda razgovora kao i metode dokumentacijskog argumentiranja.